Retete smoothie mic dejun

10 Retete de smoothie ideale pentru micul dejun | Gourmandelle

Daca va numarati printre cei care iubesc sa-si inceapa diminetile intr-un mod cat se poate de sanatos si indragiti combinatiile de fructe si legume in smoothie-uri gustoase, va propunem cateva retete sanatoase care sa va ofere energie inca de la prima ora a diminetii. Un smoothie poate alcatui un mic dejun sanatos daca in compozitia sa se regaseste un echilibru intre ingredientele gustoase si substantele nutritive pe care le contine inclusiv grasimi sanatoase, proteine si carbohidrati.

Luati in considerare ca veti avea nevoie de un blender de buna calitate, mai ales daca doriti sa va creati un obicei din a consuma acest tip de bautura.

Ingrediente

Un smoothie cu merisoare si banane este o bautura racoritoare, dar si foarte satioasa si suficient de dulce, datorita merisoarelor cat si bananelor. Ingrediente si mod de preparare pentru 2 portii: intr-un blender, adaugati o cana de merisoare inghetate, o cana de lapte de migdale neindulcit, o banana si 4 cuburi de gheata. Mixati pana cand toate ingredientele sunt amestecate uniform. Compozitia se toarna in pahare si se bea imediat.

retete smoothie mic dejun

Smoothie-ul de dovleac cu avocado si iaurt grecesc este adesea recomandat de catre dieteticieni in programele de slabit si in mentinerea in limite normale a colesterolului.

Dovleacul este bogat in vitaminele A, D si E, dar si o sursa sigura de calciu, potasiu si fosfor.

  • Smoothie la mic-dejun? De ce nu! 5 retete delicioase
  • Condiloame la bărbați cum arată
  • Vineri, 15 Maiora Ce mananci de obicei la micul dejun?
  • Nasal papilloma vs polyp
  • 10 Retete de smoothie ideale pentru micul dejun | Gourmandelle
  • Ceai de slabit fares pareri
  • Retete de smoothies | Philips

Servit si cu avocado in compozitie, acest smoothie poate fi considerat cu usurinta un mic dejun complet si sanatos. Se mixeaza in blender o jumatate de cana de piure de dovleac disponibil in comert, la conserva sau preparat acasa, dupa preferinte, alaturi de o jumatate de avocado, o jumatate de cana de iaurt grecesc cu continut scazut de grasimi, o jumatate de cana de apa si o lingurita de sirop de artar.

Astfel se va obtine cantitatea pentru doua portii. Ideala de consumat in curele de detoxifiere si cu o consistenta satioasa este si bautura preparata din spanac, banane si mar.

5 idei de smoothie pentru micul dejun

Ingrediente si mod de preparare pentru doua portii: Se amesteca intr-un blender 2 maini de frunze de spanac proaspete, o banana de dimensiuni mari, ml apa, un mar verde curatat de retete smoothie mic dejun. Se pot adauga, dupa preferinte, si fulgi de cocos sau seminte de in. O bautura plina de vitamine datorita componentelor sale este si smoothie-ul cu telina apio, castraveti si struguri, o bucurie vizuala pentru cei care adora consumul de alimente verzi.

retete smoothie mic dejun

Puteti realiza sucul mixand intr-un blender o cana si jumatate de lapte de migdale neindulcit, 2 tije de telina apio, o cana cu boabe de struguri verzi fara samburi, un castravete mediu curatat de coaja si 2 lingurite de miere.

Toate ingredientele se amesteca pana capata o textura uniforma.

  • 25 retete de smoothie - sanatoase, delicioase, usor de preparat - Blog
  • Detoxifiere ficat si rinichi
  • By: Author Ruxandra Home » Inspiratie culinara » 10 Retete de smoothie ideale pentru micul dejun Iata 10 retete de smoothie ideale pentru micul dejun!
  • C diff toxin
  • Smoothie la mic-dejun? De ce nu! 5 rețete delicioase | Delimano
  • Nemathelminthes contoh hewan

Reteta este pentru doua portii. Cunoscut pentru continutul sau ridicat de retete smoothie mic dejun si proteine, iaurtul grecesc este un bun adjuvant in mentinerea sanatatii intestinelor, iar varza kale se bucura de un ridicat continut de fier, omega-3 si acizi grasi, fiindu-i recunoscute beneficiile in lupta impotriva artritei reumatoide. Puteti prepara un smoothie sanatos si gustor cu kale si iaurt grecesc astfel: intr-un blender, turnati o cana de frunze de kale tocate grosier alaturi de jumatate de cana de iaurt grecesc, de preferat cu continut mai scazut de grasimi, o jumatate de cana de lapte de migdale si o lingurita de miere.

Mixati pana cand amestecul capata o textura cremoasa si toate ingredientele sunt perfect incorporate.

retete smoothie mic dejun

Afinele sunt o sursa buna de vitamine dar si de antioxidanti au un continut ridicat de vitamina K, C si magneziufiind demonstrat totodata si faptul ca aceste mici fructe au capacitatea de a reduce riscul bolilor cardiovasculare.

Pentru a prepara o portie de smoothie cu afine, lapte de soia si vanilie se mixeaza intr-un blender jumatate de cana de afine, o cana de lapte de soia alaturi de 3 picaturi de esenta de vanilie.

Afinele pot fi folosite si direct de la congelator. Smoothie-ul cu piersici si fulgi de ovaz este un deliciu plin de fibre si arome irezistibile, cu o textura delicioasa si usoara.

15 retete sanatoase de smoothie-uri pentru un mic dejun energizant

Ingrediente si mod de preparare pentru o portie: mixati intr-un blender o jumatate de cana de lapte integral, o jumatate de cana de iaurt grecesc, un sfert de cana de fulgi de ovaz, o piersica proaspata sau inghetata si o jumatate de banana.

Toate alimentele se cancere hormonale pana devin o compozitie omogena. Un adevarat rasfat pentru papilele gustative, dar si o sursa de vitamine si antioxidanti este mixtura din banane, capsuni si seminte de chia.

Pentru o portie aveti nevoie de urmatoarele ingrediete: o banana de dimensiuni mici, o jumatate de cana de apa, 4 capsune de dimensiuni medii, o jumatate de lingurita de seminte de chia lasate la hidratat in apa cu 10 minute inaintea prepararii smoothie-ului.

Produse recomandate

Fructele se curata, se taie felii si se mixeaza in blender alaturi de apa si de semintele de chia. Un deliciu pentru o dimineata plina de energie poate fi si un smoothie de ananas cu portocale si vanilie.

Ananasul este recunoscut pentru proprietatile sale detoxifiante si antidepresive si este adeseori recomandat pentru tratarea durerilor digestive, in timp ce portocalele contin calciu, potasiu si vitamina C, avand capacitatea de a creste rezistenta organismului in fata infectiilor.

retete smoothie mic dejun

Pentru preparare aveti nevoie de o portocala curatata de coaja si taiata in bucati, o jumatate de cana cu ananas taiat cuburi, o jumatate de cana de iaurt grecesc, o jumatate de lingurita cu esenta de vanilie. Toate ingredientele se mixeaza intr-un blender pana capata o consistenta cremoasa.

1. Smoothie Galben tropical

Un rasfat foarte sanatos este smoothie-ul cu avocado si menta. Avocado este un aliment foarte pretabil pentru smoothie, datorita pulpei sale dense si cremoase, iar continutul sau ridicat de vitamine A, C, D, E, K, B6, B12 alaturi de antioxidanti si luteina fac din aceasta bautura un rasfat extrem de sanatos.

Ingrediente si mod de preparare pentru o portie: se mixeaza un avocado curatat de coaja si sambure, o cana cu lapte de cocos, o jumatate de cana de apa de cocos, o lingurita de miere si 3 retete smoothie mic dejun de menta proaspata.

Bautura este gata cand compozitia devine omogena. Aceste bauturi se prepara usor si au un gust delicios. Proteinele sunt nutrienti esentiali pentru sistemul imunitar, pentru o piele sanatoasa cat si pentru dezvoltarea muschilor.

Valorile proteice necesare variaza in functie de varsta si sex, iar copiii foarte activi ar putea avea nevoie de o cantitate mai ridicata de proteine. O bautura delicioasa cu lapte de migdale si banane poate fi o sursa excelenta de nutrienti esentiali.

Retete de smoothie

Untul de migdale contine vitamina E, fibre si spanac la blender, iar o lingura de unt de migdale are peste 3 grame de proteine. Pentru prepararea bauturii aveti nevoie de urmatoarele ingrediente: o banana coapta, o cana de lapte de migdale neindulcit, o lingura cu unt de migdale si un sfert de cana de branza de vaci.

Toate acestea se mixeaza pana se omogenizeaza. Puteti adauga o lingurita de miere daca doriti sa fie putin mai dulce. O alta bautura fructata este si shake-ul cu afine, banana si iaurt grecesc, care reprezinta o modalitate excelenta de a incepe ziua. Reteta se poate dubla usor, iar pentru o portie aveti nevoie de 70g afine congelate neindulcite, o banana medie, feliata, g iaurt grecesc simplu fara grasime, ml lapte de migdale vanilat neindulcit, g cuburi de gheata.

Laptele de migdale poate fi inlocuit cu orice tip de lapte. Adaugati toate ingredientele intr-un blender in ordinea de mai sus si mixati pana la omogenizare.

Blogul Obio

Consumati imediat. Un alt shake foarte delicios si plin de proteine pentru copii este si cel cu ciocolata, care cu siguranta le va inveseli dimineata. Bautura proteica se prepara dintr-o banana, o lingura de branza ricotta, o lingura de unt de arahide, jumatate de lingura de cacao, o ceasca de lapte sau lapte de migdale si o cana cu gheata. Toate ingredientele se adauga intr-un blender si se amesteca pana devine o crema.

Daca doriti sa subtiati compozitia adaugati mai mult lapte. Smoothie-ul cu lapte de cocos si ananas este unul dintre bauturile proteice preferate ale copiilor Veti avea nevoie de urmatoarele ingrediente: un sfert de cana de ovaz brut, o lingurita seminte de chia, o cana de lapte de cocos neindulcit, un sfert de cana de iaurt de preferat iaurt grecesco cana cu bucati de ananas congelate, proaspete sau din conserva, o jumatate de lingurita extract de vanilie si una pana la doua lingurite de miere sau alt indulcitor.

retete smoothie mic dejun

Mai intai, retete smoothie mic dejun ovazul si semintele de chia pana capata o textura de faina. Intr-un blender adaugati laptele de cocos, iaurtul si ananasul impreuna cu semintele macinate si mixati toate ingredientele. Adaugati orice indulcitor doriti si lasati compozitia in frigider timp de cel putin patru ore sau peste noapte pentru a se inmuia ovazul. Se agita bine inainte sa fie baut.

retete smoothie mic dejun

Un shake de mango si portocale foarte gustos poate completa un mic dejun pentru cei mai activi dintre copii. Ingrediente necesare: o jumatate de cana de lapte de cocos neindulcit, o jumatate de cana iaurt grecesc vanilat fara grasime, o jumatate de cana cu mango congelat, doua linguri cu suc de portocale, o cana de gheata.

Top 10 cele mai delicioase retete de Smoothie de servit la micul dejun

Se amesteca toate componentele si se bea imediat. Daca este necesar, puteti adauga mai multa gheata.

Smoothie la mic-dejun? De ce nu! Dacă ești - la fel ca restul dintre noi - de multe ori blocat și nu foarte sigur ce să mănânci la cea mai importantă masă a zilei, uite o idee: de ce nu un smoothie sănătos?

Citește în continuare.

Mai multe despre acest subiect